انجمن نیوز(انجمن اسلامی مدرسه شاهد توفیق)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

ضرورت پروژه شناخت انقلاب برای نسل جدید / " امنیت "یکی از میوه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در همایش بهار در بهار گفت: اطلاعات نسل‌های جدید انقلاب، بصورت سطحی‌است و این یک واقعیت است، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید در این زمینه پروژه شناخت انقلاب را با یک روش مستند و علمی عرضه کند.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان،"همایش بهار در بهار" باحضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه ،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و همچنین  دانش آموزان دختر منتخب انجمن های اسلامی استان گیلان عصر روز جمعه هفدهم فروردین در رشت  برگزار شد. 
حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این همایش ضمن تبریک ایام‌نوروز و ایام ماه رجب، گفت: به نظر بنده برای نسل جوان گیلان انتخاب امام جمعه جدید رشت دارای بشارت است و ان شاءالله اتفاقات خوبی در راه است.
وی گفت: بررسی‌هایی که از آقای فلاحتی داشتم‌ به نظر می‌رسد حضور ایشان آمیخته به بشارت‌هایی است و قطعاً اتحادیه انجمن‌های اسلامی به ایشان کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه دعای پدر و مادر خصوصا دعای مادر سرمایه‌ی اصلی در زندگی است،خاطرنشان کرد: شاید در بین تمام تجربه دینی این تجربه دارای جایگاه خاصی است که "اگر فرزندی دعا و رضایت و نظر و عنایت خاص پدر و به‌ویژه مادر را همراه خودش داشته باشد در زندگی دنیوی و اخروی کامیاب می‌شود".
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بین دوراهی تحصیل در قم و در خدمت پدر بودن، خدمت به پدر را انتخاب کردند و خود مقام‌ معظم رهبری می‌فرمایند که تمام‌ موفقیت‌های خود را از خدمت به پدر و رضایت و دعاهای ایشان کسب کردم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور تأکید کرد: اگر‌ پدر و مادر خواسته‌ای دارند که مغایر با خواست خداوند نیست باید برخواست خود ارجح بدانیم. اگر خواست پدر و مادر غیر از خواست الهی است نیز باید محترمانه با والدین برخورد کرده و خواست خداوند متعال را اجرایی کنیم.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اگر پدر و مادر از صمیم قلب فرزند خود را دعا کند مسلما این یک سرمایه‌ای برای فرزندان است و سبب رشد و شکوفایی می‌شود.
حجت الاسلام‌ حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: توطئه‌ای توسط دشمن در جریان‌ بود که ۴۰ سالگی انقلاب را به جای پیشبرنده بودن، بازدارنده بدانند و می‌گفتند که انقلاب پیر شده است اما رهبری در این زمینه پاسخ دادند.
وی با اشاره به اینکه اطلاعات نسل‌های جدید انقلاب، بصورت سطحی‌است و این یک واقعیت است، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید در این زمینه پروژه شناخت انقلاب را با یک روش مستند و علمی عرضه کند.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مطالعه و بررسی مقایسه انقلاب ایران با انقلاب سایر کشورها، بررسی دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب‌های اسلامی را اثرگذار دانست و با اشاره به اینکه یکی از میوه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بحث "امنیت" است، گفت: در وسط آتش انقلاب اسلامی با امنیت به راه خود ادامه می‌دهد.
وی "اعتکاف" را یکی دیگر از شیرین‌ترین میوه‌های انقلاب دانست و افزود: اینکه جوانان سه روز به عبادت خدا و دوری از گناه می‌پردازد که این موضوع از دستاوردهای انقلاب است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین "نمازجمعه"، "ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت" را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و با اشاره به اینکه انقلاب ما سبب "آزادی" شده است، گفت: در مدرسه‌ای رفتم و دانش آموزی به بنده گفت "آقای محترم ما برای دموکراسی و آزادی انقلاب کردیم لطفا از سر راه ما کنار بروید تا به آنها برسیم" ولی این دانش آموز نمی‌دانست اینکه می‌تواند در مقابل یک مسوول نظام صحبت می‌کنند غرق آزادی است.
حاج علی اکبری با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در خصوص آزادی بیان در ایران، گفت: امروزه در ایران در کوچه و خیابان در خصوص بالاترین شخصیت نظام انتقاداتی می‌کنند و برخوردی با آنها نمی‌شود اما در گذشته زبان افراد مخالف حکومت را از پشت سرآنها بیرون می‌کشیدند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه برخی مواقع صحبتهایی توسط تعدادی از معلمان، ضد نظام انجام می‌شود که این موضوع خیانت است، گفت: معلم وظایفی دارد و نباید خارج از حیطه وظایف خود اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه یاران اصلی امام زمان (عج) از نمازگزاران نماز جمعه هستند، گفت: باید شرایط را برای حضور پرشورتر دانش آموزان‌ در نماز جمعه فراهم کنیم.
شایان ذکر است پخش کلیپ، صحبت های تعدادی از دانش آموزان، اجرای سرود دسته جمعی، ارائه گزارش فعالیت های واحد خواهران توسط اعضای قرارگاه ملی از دیگر برنامه های این همایش بود.
تصاویر

نظرات  (۱)

۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۳۶ گرافیست ارشد
به به ، بسیار عالی ، انشاالله همیشه موفق باشید .
دوست داشتید وبـلاگ ما رو هم دنبـال کنید اسـتاد .
سپاس ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی