انجمن نیوز(انجمن اسلامی مدرسه شاهد توفیق)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

تمدیدحکم مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان استان زنجان

دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان حکم مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان استان زنجان را به مدت دوسال تمدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‎الملل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان، حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان حکم مسئولیت  محمد رضاخانی را به عنوان مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان استان زنجان به مدت دو سال تمدید کرد.
متن حکم مسئول اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان استان زنجان به شرح زیرمی‌باشد:  
 
برادر ارجمند جناب آقای محمد رضاخانی

سلام علیکم؛

انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مراکز تجمع مومنانه‌ی زبدگانی است که خود را مخاطب ندای وحیانی     
"یا ایَّهاَ الذَّینَ ءامَنوا" یافته‌اند و با درک عمیق از مفهوم " یُجاهِدونَ فی سَبیلِ الله "، حضور درتشکیلاتی مبتنی بر تقوای فردی و جمعی را به عنوان راهِ دستیابی به چکادِ فلاح و رستگاری برگزیده‌اند. راهی متبرک به قدوم
هزاران شهید دانش‌آموزی که با اشاره‌ی ولی و راهبر خود، رفتند تا رسیدند.

 پشتیبانی ستادی از چنین تشکلی، افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم است که به‌ مربیِ عامل، خلاق و مبتکری نیاز دارد که بر دل‌ها مدیریت نماید و به پشتوانه‌ی دو ویژگی بارز قلیل‌المئونه و کثیرالمعونه بودن، با سرمایه‌ی بی‌بدیلِ شناختِ عمیق از میل و نیاز و مصلحتِ مخاطب، به خدمت خالصانه و توأم با شرح‌صدر و شکیبایی بپردازد.

نظربه‌اینکه شایستگی‌های جنابعالی برای نقش‌آفرینی در میدان موصوف، بهترین گزینه را برای سپردن امانتی گرانسنگ، پیش‌رو قرار داده است، با توکل بر خدا و توسل به حضرات معصومین (علیهم صلوات الله)، حکم شما را به‌عنوان مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان به مدت دو سال تمدید می‌نمایم.

 انتظار می‌رود با رویکرد تقویت ظرفیت کارشناسی در استان، استفاده از قدرت الگوسازی به‌عنوان بهترین روش تبلیغی و ترویجی، توسعه‌ی برنامه‌سازی خلاقانه، ذیل برنامه‌های محوری، تقویت قرارگاه‌های جنبش دانش‌آموزی و اعتلای نظام ارتباطات درون و برون تشکیلاتی و اهتمام به موارد پیوست را مورد توجه قرار دهید.

 همچنین مقتضی است، علاوه بر سهم عمومی، سهم اختصاصی استان خود را از راهبردهای مصوب شورای محترم مرکزی و بندهای سوم، چهارم، ششم، هفتم و نهم حکم ابلاغی نماینده معزز رهبر فرزانه انقلاب به دبیرکل احصاء نموده و در قالب برنامه‌ی استانی تدوین و ارائه فرمایید.

عزت، سلامتی و سربلندی جنابعالی را در مقابل امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) آرزو دارم.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی