انجمن نیوز(انجمن اسلامی مدرسه شاهد توفیق)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

آئیین اعطای نشان خادمیاری به دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی برگزار شد

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در مراسم اعطای نشان خادمیاری به دانش آموزان انجمن های اسلامی گفت: خدمت‌رسانی باید در درجه اول همراه با اخلاص باشد که این خلوص در نوجوانان و جوانان وجود دارد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در مراسم اعطای نشان خادمیاری به دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی که پیش از ظهر امروز در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام جواد(ع) اظهار داشت: توجه آستان قدس رضوی و تولیت آن برای توسعه معنای خدمت، کاری قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی باید همراه با چند ویژگی باشد تا مورد رضایت امام رضا(ع) قرار گیرد، ادامه داد: خدمت‌رسانی باید در درجه اول دارای اخلاص باشد که این خلوص در نوجوانان و جوانان وجود دارد.

نماینده مقام معطم رهبری در اتحادیه بیان کرد: دومین شرط خدمت‌رسانی فروتنی و خضوع است و این که ما کاری را با فروتنی، خضوع و بدون تبلیغات و سروصدا انجام دهیم برای ما نیز بسیار خوب است.


حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری سومین شرط خدمت‌رسانی را خدمت کریمانه دانست و خاطرنشان کرد: عنصر اخلاص حرف اول را می زند و خدمت باید با فروتنی انجام شود، خدمت‌گذاری باید آهنگ کریمانه داشته باشد تا مخدوم احساس بزرگی و کرامت کند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: در انجام خدمت، هنر جوانی خود را به کار گیرید، اگر خدمت شما واقعا با آرایه‌های هنر انجام شود بی‌شک مورد قبول واقع می‌شود و در نهایت هنرمندانه خدمت کنید.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی خود را به نیابت از 36 هزار دانش‌آموز شهید انجام دهید، گفت: محل خدمت شما دانش‌آموزان، خانواده، مدرسه و محله است که در انجام این خدمت‌رسانی نهایت تلاش خود را انجام دهید.




برچسب ها: حاج علی اکبری ,

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی