انجمن نیوز(انجمن اسلامی مدرسه شاهد توفیق)

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

نجمن اسلامی فرصت بسیار خوبی رای ارتفاع دادن به آرزوهای دانش آموزان است

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در جمع کادر ،مربیان و سرگروه های قرارگاه های اتحادیه استان گیلان گفت: انجمن اسلامی فرصت بسیار خوبی برای ارتفاع دادن به آرزوهای دانش آموزان و فرصت خوبی برای زیست اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان،نشست مسئولین شهرستان، مربیان و سرگروه های قرارگاه های دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با حضور نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه و دبیرکل اتحادیه روز جمعه هفدهم فروردین برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری "نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان" در این نشست گفت: دیدار با شما عزیزان خاتمه سفر بنده در گیلان است.
وی با بیان اینکه اخیراً ما یک رسالت بزرگی پیدا کردیم، تصریح کرد: باید در زمان نه چندان دوری این شبکه را به بهترین نحو برسانیم. چشم و امید زیادی به نمازجمعه است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، با اشاره به اینکه باید پوشش مخاطبان خود را گسترش دهیم و مخاطبان جدیدی را جذب نماییم، گفت: بخش عمده‌ای از این موضوع به امام جمعه ارتباط پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه حضرت آقا نماینده ولی فقیه در استان گیلان را سی سال جوان کردند، اظهار داشت: در دیدارهای خود با آقای فلاحتی متوجه شدم ایشان شناخت خوبی از استان گیلان داشتند. به نظر بنده خداوند متعال آقای فلاحتی را برای امروز گیلان ذخیره کرده بودند.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه با بیان اینکه آقای فلاحتی شخصیت بی تکلفی هستند، اظهار داشت: بیشتر کسانی را انتخاب خواهیم کرد که ظرفیت ارتباطات اجتماعی زیادی داشته باشند و در جمع‌های مختلف استان بروند.
وی افزود: ظرفیت خوبی برای استان گیلان فراهم شده است و حضور آقای فلاحتی برای استان گیلان یک فرصت است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی در استان گیلان وجود دارد و انتخاب آقای فلاحتی سبب شده است که هوای تازه‌ای در روح استان دمیده شود.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت تربیتی روزها و ماه‌های خدایی را باید در نظر بگیریم، گفت: روز جمعه در دین ما روزی خاص است.
نماینده مقام‌ معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه زمان با زمان فرق می‌کند، گفت: ماه رجب ماه استجابت آرزوهاست.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین روش‌های تربیتی پرورش آرزوهاست، اظهار داشت: اگر آرزوهای خود را پرورش دهیم انسان اعتلا پیدا می‌کند. اگر آرزوها پرورش پیدا کند، شخصیت اعتلا پیدا می‌کند. اگر آرزوهای خود را صادقانه فهرست کنید، می‌توانید خود را بشناسید و کار تربیت دینی این است که آرزوها را ارتفاع می دهد و مهندسی می‌کند.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کار شیطان‌‌ را پایین آوردن آرزوها انسان دانست و افزود: شیطان حالتی آرزوهای دنیایی و رنگارنگ را به انسان نشان می‌دهد. انجمن اسلامی فرصت بسیار خوبی برای ارتفاع دادن به آرزوهای دانش آموزان و فرصت خوبی برای زیست اسلامی است.
لازم به ذکر است دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف مانند ایجاد سامانه عقیق، تکمیل سامانه شهید باقری و ارزشیابی مربیان، اجرای طرح خادمیاران نوجوان و جوان رضوی، خاطر نشان کرد: به همت همه شما همسنگران آینده بسیار روشنی در انتظار اتحادیه خواهد بود و در ادامه دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به سؤالات تعدادی از حاضرین پاسخ گفت
تصاویر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی